Médiatervezés

Szeretne igényes reklámanyagokat kihelyezni az eladótérben?

A médiatervezés lényegét illetően azt mondhatjuk, hogy csupán hét alapvető kérdésre kell választ adnunk a reklámkampányt illetően: kinek, hol (milyen régióban), mikor, milyen erősen, milyen médiumban, mennyi ideig és mennyi pénzért hirdessünk. Ha ezeket a kérdéseket közösen az ügyféllel megválaszoltuk, és a válaszainkat megindokoltuk, kész is a médiastratégia, illetve a médiaterv.

Beltéri és kültéri POS eszközök teljes választékát kínáljuk! Mi elvégezzük a molinók, táblák és display- ek tervezését, gyártását és kihelyezését, így biztos lehet benne, hogy eladáshelyi reklámjai valóban felkeltik a figyelmet!

Állandó partnereink vagy eseti megbízóink részére kereskedelmi anyagok, hirdetések elhelyezése a médiában.